2016年6月22日 星期三

TVB電視節目反思 | 贏在起跑線,真的好嗎?|

贏在起跑線,真的好嗎?













話說我因為一個電視節目學識咗個新 term:贏在射精前。我覺得用“瘋狂”兩個字嚟形容香港某部份家長,一啲都唔誇張。
我唔係話要用我細個個年代同現今情況比較,明白社會趨勢改變咗,但當社會趨勢開始變得畸形時,係唔係仲要盲目跟隨?
生活就只係輸贏?
唔想講太多關於有小朋友星期一二三四五六日都有興趣班上嘅例子,我更加擔心係有唔少家長潛移默化地灌輸小朋友生活就係比賽、一定要贏嘅 concept。如果一個小朋友淨係識同人鬥,太過注重輸贏,絕對唔係一件健康嘅事(無論對小朋友本身以至第時社會)。喺父母悉心安排下,小朋友年紀少少一直贏,成為別人眼中的人生勝利組,未有機會經歷失敗同挫折,咁樣真係好咩?父母唔可以陪佢哋一世,小朋友會長大,父母又如何擔保到佢哋一世人順風順水走向人生終點站?
起跑線 VS 終點線
起跑線係贏咗,但決定孩子自信滿滿地走向終點線的關鍵,係內在心態,而呢樣嘢,唔見得同起跑線有咩直接關係。心態決定境界,起跑線唔會跟你一世。
申利:我唔係一個媽咪,如果我第時有小朋友,一定會狠狠提醒自己今日講過嘅說話,盡可能比我小朋友一個愉快、正常嘅童年。
#扭曲的社會價值觀
圖片源自明報
___________________________________________________
___________________________________________________

沒有留言:

張貼留言